loading...
کسب درامد
ارش بازدید : 1 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

روزانه چند تبلیغ قابل مشاهده هست ؟
تعداد تبلیغات در سایت برای مشاهد محدودیتی ندارد . سایت در روز برای هر نوع عضویت تعدادی تبلیغ استاندارد رو بصورت ثابت قرار میدهد اما افزایش بیشتر تعداد تبلیغات در سایت بستگی به تبلیغ دهنده های سایت دارد .

آیا امکان مشاهده 1 تبلیغ در سایت برای چند بار وجود دارد ؟
بله ... ولی شما هر تبلیغ رو تنها میتوانید در 24 ساعت 1 بار مشاهده کنید و باید برای مشاهده دوباره تبلیغ تا زمان ریست شدن تبلیغات سایت منتظر باشید.

چه زمانی تبلیغات در سایت ریست میشوند ؟
تبلیغات سر ساعت 24:00 هر شب ریست میشوند و کاربر میتونه تبلیغات روز جدید رو مشاهده کند .

چرا تبلیغ برای من قفل هست ؟
قفل شدن تبلیغ دلایل مختلفی دارد ... 1 - حتما مطمئن شوید که از اخرین ورژن مرورگر firefox استفاده می کنید و دو برنامه javaو flash روی سیستم شما نصب باشد . 2 - بخاطر وجود ip اشتراکی اینترنت شما میباشد و باید ip رو تغییر دهید و دوباره وارد سایت شوید

تبلیغات مدیر چیست ؟
این تبلیغ تنها به هدف اطلاع رسانی مدیریت به کاربرها قرار داده میشود تا تمام کاربر ها از آخرین وضعیت سایت و تغییرات انجام شده آگاه شوند .


چند نوع زیرمجموعه وجود دارد ؟
در این سایت ها 2 نوع زیرمجموعه وجود دارد(1) زیرمجموعه مجازی (2) زیرمجموعه واقعی

زیرمجموعه مجازی چیست ؟
زیرمجموعه مجازی درواقع یک ربات کلیک کننده هست که کاربر برای 30, 60 و 90 روز میتواند اجاره و تمدید کند . زیرمجموعه مجازی دارای یک میانگین کلیک تعریف شده میباشد یعنی بر اساس میانگینی که سایت برایش تعیین می کند کلیک روزانه خود را انجام میدهد . بطور مثال اگر میانگین 1.6 برای زیرمجموعه های مجازی در نظر گرفته شود یعنی کلیک آنها در روز بین 1.5 تا 1.7 نوسان دارد . خاصیت زیرمجموعه مجازی در نوسان کم آن میباشد .

زیرمجموعه واقعی چیست ؟
زیرمجموعه واقعی کاربرهایی مثل من و شما هستند که در سایت فعالیت می کنند .
زیرمجموعه واقعی خود به 3 نوع تقسیم میشود :
1-
زیرمجموعه اجاره ای واقعی
2-
زیرمجموعه مستقیم فروشی
3-
زیرمجموعه مستقیم (معرف)

زیرمجموعه اجاره ای واقعی چیست ؟
این نوع زیرمجموعه افرادی هستند که یا بطور مستقیم در سایت ثبت نام کردند و یا از لیست کاربرهای معرف حذف شدند .

نحوه انتخاب زیرمجموعه اجاره ای واقعی برای اجاره چگونه است ؟
زیرمجموعه واقعی براساس معیارهایی که برای سیستم تعریف شده در لیست اجاره قرار میگیرد و نسبت مستقیم با میزان فعالیت آن (کاربر) و تعداد کلیک هایش دارد .

آیا زیرمجموعه های اجاره ای واقعی که درلیستم بازیافت میکنم دوباره برای اجاره قرار میگیرد ؟
خیر, اگر زیرمجموعه فعالیتی نداشته باشد سیستم آن رو در لیست اجاره قرار نمی دهد .

زیرمجموعه مستقیم فروشی چیست ؟
این نوع زیرمجموعه همان زیرمجموعه واقعی می باشد با این تفاوت که از فیلترینگ سخت تری عبور کردند تا در لیست فروش قرار گرفتند و شما این زیرمجموعه رو از سایت برای همیشه خریداری می کنی و درلیست شما قرار میگیرد .

زیرمجموعه مستقیم (معرف) چیست ؟
این نوع زیرمجموعه درواقع زیرمجموعه هایی هستند که توسط کاربر به سایت معرفی شدند و با نام و یا کد کاربر معرف در سایت ثبت نام کردند و تا زمانی که کاربر معرف آنها رو از لیست خود حذف نکند برای وی درصورت فعالیت درآمد خواهند داشت .

چگونه از زیرمجموعه های خود می توان درآمد داشت ؟
درآمد شما از زیرمجموعه هایتان نسبت مستقیم با میزان فعالیت شما در سایت دارد . سیستم بگونه ای برنامه نویسی شده که کاربر تنها با خرید یا اجاره زیرمجموعه به فکر درآمد نباشد و خود هیچ گونه فعالیتی در سایت نکند و تنها منتطر سود از زیرمجموعه باشد . هر کاربر باید در روز تعداد تبلیغاتی که برایش تعیین شده مشاهده کند تا روز بعد از زیرمجموعه های خود درآمد داشته باشد .

پرداخت خودکار زیرمجموعه چیست ؟
پرداخت خودکار امکانیست که سیستم برای کاربر فراهم کرده تا زیرمجموعه های فعال خود را به دلایل مختلف از دست ندهد . در واقع این سیستم زیرمجموعه هایی که در روز فعالیت داشته باشند رو بصورت روزانه تمدید می کند تا مهلت آنها تمام نشود . پرداخت خودکار در هر دو نوع زیرمجموعه کارایی دارد ولی بیشتر برای زیرمجموعه واقعی استفاده میشود .

بازیافت زیرمجموعه چیست ؟
زیرمجموعه هایی که کاربر فکر می کند فعالیت آنها کم یا قطع شده را بوسیله این گزینه میتواند با زیرمجموعه جدید با رقمی کم تعویض کند تا نسبت به هزینه ای که برای زیرمجموعه کرده است دچار ضرر نشود .

تفاوت زیرمجموعه مجازی و واقعی در چیست ؟
همانطور که گفته شد اصل تفاوت این دو نوع زیرمجموعه درمیزان کلیک های آنها هست . زیرمجموعه مجازی با میزان کلیک تعیین شده روزانه کلیک می کند ممکنه که میزان پایین باشد ولی نوسان کمی دارد و همیشه در همان حدود کلیک انجام میدهد . زیرمجموعه واقعی از این قاعده پیروی نمی کند و نسبت مستقیم با تعداد آگهی های سایت و میزان فعالیت کاربر اجاره شده دارد . ممکن است یک روز میانگین تا 4 بالا رود و روز دیگر 1 باشد .

 

شما با عضو شدن در این سایت ها به دو صورت کسب درآمد میکنید :

1 ) کلیک کردن خود شما ( مشاهده تبلیغات )

2 ) کلیک کردن نفرات شما

 

ماهیت این سایت ها تبلیغاتی است، یعنی از یک فروشنده هزینه ای برای تبلیغ و افزایش ترافیک سایت گرفته میشود و مقداری از این هزینه برای مشاهده تبلیغ به شما پرداخت میشود. حال شما هم میتوانید با معرفی نفرات دیگر به این سایت های تبلیغاتی درآمد بیشتر کسب کنید .

 

 نکته مهم : آیا قصد ساخت وبلاگ برای گرفتن نفرات مستقیم را ندارید؟ آیا وقت کافی برای معرفی این کار را ندارید؟ آیا نمیتوانید نفرات دیگر را به سایت ها معرفی کنید؟ آیا میخواهید تنها خودتان فعالیت داشته باشید؟ بله این امر قابل اجراست! در این سایت ها دو نوع زیرمجموعه وجود دارد :

 

1 ) نفرات مستقیم که به وسیله لینک شما در سایت عضو شده اند .

2 ) نفرات اجاره ای ! که در سایت موجود است .

 

شما میتوانید چندین زیرمجموعه برای یک ماه اجاره کنید، شما میتوانید عضویت خود را ارتقا دهید و دریافتی بیشتر داشته باشید.

 

در این سایت ها  نفرات مختلف اجاره ای وجود دارد که میتوانید آنها را به مدت 30 روز در اختیار خود گرفته ( با قابلیت تمدید اجاره افراد ) و به سادگی به درآمد مناسبی دست پیدا کنید. با افزایش زیرمجموعه و همچنین ارتقاء عضویت نیز میتوانید درآمدی چند برابر داشته باشید.

 

 

 

حال این درآمد تنها با صرف 30 دقیقه در روز بدست می آید که زحمت چندانی هم نخواهد داشت، اما در این راه مانند تمام مشاغل دیگر باید صبر پیشه کنید و به مدیریت نفرات بپردازید اما بعد از مدتی خواهید دید که زحمات شما به بار مینشیند و درآمدی ثابت و مناسب خواهید داشت .

 

شایان ذکر است که این روش کسب درآمد کاملا قانونی و مطمئن میباشد و سایت های معرفی شده در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی وزارت ارشاد ثبت شده و دارای مجوز فعالیت هستند و شما میتوانید با مراجعه به اینجا آنها را استعلام کنید .

 

چند نکته قابل توجه :

نکته اول : با توجه به وجود زیر مجموعه، سایت های کلیکی جزء شرکت های ه*ر*م*ی محسوب میشوند؟ قطعا خیر . زیرا این سایت های کلیکی به صورت تک سطحی کار میکنند که کاملا مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد، مانند تصویر زیر :

 

نکته دوم : سایت های زیادی در این زمینه فعالیت میکنند که اکثر آنها بدون مجوز و بدون پشتوانه هستند و بعد از مدتی کلاهبرداری خواهند کرد، اما سایت هایی که در اینجا معرفی میکنیم، دارای مجوز فعالیت می باشند و کاملا اصولی و قانونی فعالیت میکنند .

 

نکته سوم : سودی که از کلیک زیرمجموعه ها به شما پرداخت میشود ، به هیچ وجه از کارکرد آنها کسر نمیشود بلکه سایت به علت قدردانی از معرفی نفرات توسط شما ، در ازای کلیک آنها به شما مقداری سود پرداخت میکند .

 

نکته چهارم : قابل توجه افرادی که قصد ندارند با لینک ما عضو شوند و میخواهند به طور مستقیم در سایت ها ثبت نام کنند : به طور کلی تمام افرادی که در این سایت ها ثبت نام و فعالیت میکنند ، زیرمجموعه یک فرد دیگر هستند ، یا به طور مستقیم توسط فردی به سایت دعوت شده اند و یا بعد از مدتی توسط فردی اجاره میشوند ، این فرایند هیچ تاثیری در فعالیت کاربران ندارد .

 

نکته پنجم : با یک کامپیوتر و خط اینترنت بیش از یک بار ثبت نام نکنیدچون احتمال دارد اکانت شما مسدود شود.

 

نکته ششم : زمان شروع این کار ممکن است لازم باشد وقت بیشتری صرف کنید تا روند کلی کار برای شما مشخص گردد، یا اینکه بخواهید وبلاگ بسازید یا تنظیمات سایت ها را انجام بدهید و... پس چند روز اول شروع کار را صبر پیشه کرده وشکیبا باشید تا روند کارتان به سرازیری منجر شده و با زمان کمتر، بیشترین بازدهی را داشته باشید.

 

نکته هفتم : شاید بگویید با کلیک بر روی تبلیغات 10 تومانی درآمد زیادی کسب نمیکنید ، اما درآمد اصلی در این سایت ها نفرات زیرمجموعه هستند که به صورت اجاره ای در سایت ها موجود بوده و میتوانید با اجاره آنها به درآمد بالایی دست پیدا کنید .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 316